Zasady wysyłki, zwrotów i anulowania – KompressionXL

Zasady wysyłki, zwrotów i anulowania

WYSYŁKA

Nasze zamówienia realizujemy w ciągu 12 godzin.

Szacowany czas wysyłki wynosi od 24 do 72 godzin.

Zamówienia mają czas dostawy od 15 do 30 dni roboczych, w normalnych warunkach wysyłki.

W wyjątkowych przypadkach realizacja zamówienia może potrwać dłużej niż zwykle. W takim przypadku dostawa może potrwać do 40 dni roboczych.

Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych zamówienia (imię i nazwisko, adres e-mail i adres dostawy). Jeśli otrzymasz potwierdzenie zakupu zawierające niekompletne i/lub nieprawidłowe informacje, skontaktuj się natychmiast z support@kompressionxl.de podając numer zamówienia i prawidłowe szczegóły dostawy. Jeśli Twoje zamówienie zostało już przygotowane i nie ma odpowiedzi, w związku z czym przesyłka nie może zostać dostarczona i zostanie zwrócona pocztą, klient zostanie obciążony nowymi kosztami wysyłki i nie będzie uprawniony do rezygnacji z produktu. Opłata za zwrot paczki wynosi 3,99 €.

Dział obsługi klienta zajmuje się Twoimi zgłoszeniami z szacowanym czasem reakcji od 24 do 72 godzin (w normalnych sytuacjach). W przypadku spraw, które dotyczą innych dziedzin lub opierają się na informacjach od przewoźnika, szacowany czas reakcji wynosi od 5 do 7 dni roboczych.

Jeżeli próba doręczenia nie powiedzie się, paczka będzie przetrzymywana na poczcie przez 5 do 10 dni do momentu jej odebrania. Jeśli paczka zostanie zwrócona, ponieważ nie została odebrana przez klienta, klient zostanie obciążony nowymi kosztami wysyłki i nie będzie uprawniony do anulowania paczki. Opłata za zwrot paczki wynosi 3,99 €.

KOMPRESSIONXL nie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub skradzione przesyłki. Jeśli informacje o śledzeniu wskazują, że paczka została dostarczona pod Twój adres, ale jej nie otrzymałeś, zgłoś to odpowiedzialnej firmie spedycyjnej, korzystając z informacji podanych na stronie śledzenia.

W związku z obecną sytuacją zdrowotną spowodowaną wirusem COVID-19 pragniemy zagwarantować Państwu najwyższy poziom bezpieczeństwa. Dlatego zamówienia mogą być opóźnione dłużej niż zwykle. Dostawy realizowane są według nowych protokołów bezpieczeństwa.

WYSYŁKA

Ceny znajdziesz na naszej stronie:

- DARMOWA wysyłka standardowa, ten plan jest, jak sama nazwa wskazuje, całkowicie BEZPŁATNY, bez dodatkowych kosztów i niespodzianek.

- Wysyłka z UBEZPIECZONYM PRIORYTETEM, ta taryfa obejmuje kod śledzenia i gwarantowaną dostawę*.

 

* W KOMPRESSIONXL jesteśmy odpowiedzialni za to, aby Twoje zamówienie dotarło pod wskazany adres i było ubezpieczone przez cały proces, od wysyłki do dostawy. Niniejsza gwarancja nie obejmuje zwrotu Twojej paczki do nadawcy, jeśli nadawca nie mógł zlokalizować adresu, adres jest błędny i/lub odbiorca pod podanym adresem jest nieznany. Wszelkie nieprzewidziane zdarzenia mające wpływ na dostawę przesyłki i spowodowane błędem lub zaniedbaniem ze strony klienta są całkowicie wyłączone z niniejszej gwarancji dostawy.

PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA

Zrealizujemy Twoje zamówienie w ciągu 24-48 godzin. Kiedy dokonujesz zakupu, otrzymujemy podane przez Ciebie dane kontaktowe, tj. adres e-mail i numer telefonu kontaktowego. Jeśli którykolwiek z nich zostanie wprowadzony błędnie lub niekompletnie, możesz nie otrzymać od nas potwierdzenia zakupu. Czasami to potwierdzenie ląduje w folderze ze spamem; Jeśli sprawdziłeś swoją skrzynkę odbiorczą i podałeś nam prawidłowe dane, ale nic nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami support@kompressionxl.de

ZMIANY

Proces zakupu składa się z więcej niż 3 instancji służących do potwierdzenia produktów i szczegółów zakupu. Zatem nie powinno być żadnych błędów. W przypadku jakichkolwiek błędów w kolorze/rozmiarze lub modelu prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym, abyśmy mogli jak najszybciej wprowadzić zmiany. Napisz do nas support@kompressionxl.de (nie można zagwarantować zmian, 12 godzin po zakupie)

ANULOWANIE

Weryfikacja wszystkich informacji podanych na naszej stronie internetowej i potwierdzenie gwarancji zakupu naszych warunków, cen i cech. Dlatego anulowanie w ciągu pierwszych 12 godzin jest możliwe tylko w przypadku przypadkowej weryfikacji zdublowanych zamówień i/lub udowodnienia uzasadnionego błędu zakupu. Inne przyczyny, które mogą wynikać, to KOMPRESSIONXL jest sprawdzany, analizowany, a następnie proces jest przekazywany Tobie. Możesz przesłać nam swoją prośbę zawierającą wszystkie informacje dotyczące zakupu i powód support@kompressionxl.de dobiega końca. ( KOMPRESSIONXL zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia anulowania zamówienia).

 

ZWROTY

Masz 14 dni od dnia otrzymania zamówienia na wymianę lub zwrot. Termin 14 dni na zwrot produktu liczony jest od dnia jego otrzymania.

Aby rozpocząć proces zwrotu, należy wysłać e-mail na adres napisz na adres support@kompressionxl.de , podając informację o zakupie i przyczynę zwrotu. Należy również dołączyć zdjęcia przedstawiające stan produktu.

Aby kontynuować zwrot, nasz zespół przekaże Ci adres zwrotny. W żadnym wypadku nie należy zwracać zamówienia bez znajomości adresu, który Ci przekażemy. Nadawca widniejący na potwierdzeniu zamówienia nie jest zgodny z adresem naszej placówki. W przypadku zwrotu zamówienia bez podania przez nas adresu, nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.

Klient ponosi koszty przesyłki związanej z wymianą i/lub zwrotem.

Wymagane jest, aby zwroty były wysyłane w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane. W oryginalnym opakowaniu z podaniem numeru zamówienia. Jeśli przedmioty zostaną odebrane w złym stanie, zwrot pieniędzy nie zostanie dokonany.

Jeśli kontrola jakości przejdzie pomyślnie, zwrócimy Ci kwotę za zwróconą odzież. Dzięki temu w przypadku wymiany możesz zamówić wybrany produkt.

Zwroty lub wymiany bikini lub kostiumów kąpielowych nie są możliwe ze względów higienicznych.

Nie przyjmujemy zwrotów ani wymian artykułów promocyjnych ani przedmiotów zakupionych w wyprzedaży.

Proszę to zanotować KOMPRESSIONXL zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu towaru niespełniającego niniejszych warunków.

Jeżeli otrzymałeś nieprawidłowe zamówienie lub wadliwy produkt, prosimy o niezwłoczny, w ciągu 24 godzin, kontakt z nami, podając błąd lub wadę oraz swoje dane osobowe pod następującym adresem e-mail: support@kompressionxl.de

Nasza polisa obowiązuje przez 70 dni. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia po 70 dniach od zakupu, skontaktuj się z nami, aby poprosić o zwrot pieniędzy. 

ODPRAWA CELNA

W żadnym wypadku KOMPRESSIONXL nie będzie odpowiedzialna za jakiekolwiek podatki, cła lub opłaty celne, które mogą zostać nałożone na przesyłkę.

Wysyłamy z USA, Chin i innych krajów międzynarodowych, dlatego w wielu przypadkach czas dostawy zależy od polityki celnej każdego kraju.

Jeśli chcesz uzyskać informacje na temat wysyłki i dostawy, skontaktuj się z nami pod adresem support@kompressionxl.de

Czasy celne nie mają nic wspólnego z czasem dostawy w naszym sklepie, zatem jakiekolwiek opóźnienie spowodowane tym przypadkiem nie będzie traktowane jako powód do zwrotu lub anulowania zamówienia.

Nasze produkty pochodzą z Chin, każdy zastosowany wzór jest prawidłowo zarejestrowany, a wszelkie podobieństwo do innej marki jest czysto przypadkowe.

Nie sprzedajemy marek i nie umieszczamy logo na naszych produktach.

Lista świąt/opóźnień w wysyłce/dni wolnych od pracy jest na bieżąco aktualizowana:

  • Nowy Rok – 1 stycznia
  • Święto Trzech Króli – 6 stycznia
  • Chiński Nowy Rok - od 2 do 23 lutego
  • Wielki Piątek – 10 kwietnia
  • Poniedziałek Wielkanocny – 13 kwietnia
  • Święto Pracy – 1 maja
  • Grenada Wielkanocna – 1 czerwca
  • San Juan – 24 czerwca
  • Święto Niepodległości – 4 lipca
  • Wniebowzięcie Najświętszej Marii Panny – 15 sierpnia
  • Święto Narodowe Katalonii – 11 września
  • Virgen de la Mercè – 24 września
  • Święto Narodowe Hiszpanii – 12 października
  • Wszystkich Świętych – 1 listopada
  • Święto Dziękczynienia – 26 listopada
  • Święto Konstytucji - 6 grudnia
  • Niepokalane Poczęcie – 8 grudnia
  • Boże Narodzenie – 25 grudnia
  • Drugi dzień świąt – 26 grudnia
  • Sylwester – 31 grudnia

 

W tych dniach firma jest nieczynna, dlatego zamówienia nie mogą być realizowane ani wysyłane. Ponadto poczta jest w te dni nieczynna, dlatego przesyłki mogą być opóźnione, a informacje o śledzeniu mogą być aktualizowane powoli.

Dział obsługi klienta również nie będzie aktywny.